Doorgaan naar hoofdcontent

Lente vieren

Op mijn knieën voor de border heb ik vandaag de lente gevierd. Op de hellingen om me heen nog aardig wat sneeuw maar met het zonnetje op mijn rug en mijn neus tussen de planten was het  genieten. Alle planten hebben de lange winter goed overleefd, er is niets bevroren. Het heeft ook niet uitzonderlijk hard gevroren en er lag vaak sneeuw, wat een beschermend dek geeft aan de planten. Er staan juist veel zaailingen, het meeste laat ik maar staan, altijd een verrassing wat er uitkomt en wegtrekken kan altijd nog.

Reacties

Dees zei…
Wat heerlijk!
Ik geloof dat ik onderhand wel bevroren ben...
Zaterdag a.s. de hele dag onder nul en gevoelstemperatuur van - 15 zegt de weermeneer.....
HELP!
Marthy zei…
Och arme, hou vol, je tuin in Frankrijk wacht op je!