Doorgaan naar hoofdcontent

Afsluiting van een maand kleur

Ik sluit deze kleurige maand af met deze foto van een amaryllisbloem die bij vriendin Stan op de tafel stond. Afgelopen nacht heb ik bij haar geslapen en vanmorgen hebben we nog even heerlijk door onze geboorteplaats Noordwijk gekuierd, een soepje gedaan en daarna ben ik naar huis gereden om samen met manlief te vieren dat ik vandaag vijfenzestig jaar oud geworden ben. We nemen er straks samen een glaasje op en gaan het zondag verder vieren.
Kleurrijk 27

Reacties

Joop zei…
Van harte en nog vele kleurrijke jaren!
astrid zei…
Gefeliciteerd Marthy, je behoort nu ook bij de AOWers, namens Niko en mijzelf nog vele jaren en we nemen een klein borreltje op je verjaardag.
Marthy zei…
Dank je Joop, ik hoop vooral dat die jaren kleurrijk mogen zijn.
Marthy zei…
Dank Astrid, maar over twee maanden krijg ik die AOW pas. Inmiddels verf en drop gescoord!
Ineke zei…
Proficiat en nog vele jaren in liefde, gezondheid en geluk. Dank voor 28 kleurrijke dagen op je blog.
Fijne verjaardag en een dikke knuffel
Marianne zei…
Gefeliciteerd Marthy. Je bent zo jong als je je voelt!
Marthy zei…
Dank je Ineke, en ik hoop dat jij er nog jaren getuige van mag zijn.
Marthy zei…
En dat is jong, Marianne.
Lilian Wassen zei…
Nog net niet te laat...hartelijk gefeliciteerd van ons allemaal. Groetjes, Lilian
Marthy zei…
Dank je Lilian en lieve groet aan jullie allemaal.
Emie zei…
Proost en van harte Marthy! Dat wordt zondag vast een gezellig familiefeestje. Ik wens je er nog vele gezonde jaren bij.
Dees zei…
Heel hartelijk gefeliciteerd!
Marthy zei…
Dank je, Dees.