Doorgaan naar hoofdcontent

Sjaals

Af en toe is het nodig om eens door je kasten heen te gaan en je af te vragen of je bepaalde kledingstukken nog wel zal dragen. Dat leverde bij mij vanmiddag een zak vol op, allemaal restanten van mijn kantoortijd, toen ik veel meer nette kleding droeg. Als ik zo'n bui heb kan ik makkelijk weg doen, alleen lukt het me niet met sjaals. Twee grote dozen vol heb ik, prachtige exemplaren zitten erbij uit mijn jonge meisjes jaren. Af en toe draag ik nog weleens zo'n oudje. Deze drie gaan in ieder geval mee naar Frankrijk, die draag ik deze zomer wel. Hier nog een leuk filmpje over hoe een sjaal op vijfentwintig verschillende manieren te dragen.
Kleurrijk 24

Reacties

Joop zei…
Nieuwe achtergrond van een interieur op je blog maakt het lezen van je blog lezen onrustig.
Marthy zei…
Joop, hartstikke bedankt voor de waarschuwing. Ik had gisteren even zitten spelen met een nieuwe layout maar niet in de gaten gehad dat ik wat had opgeslagen.