Doorgaan naar hoofdcontent

Maaier

We hebben besloten een nieuwe maaimachine te kopen. Dat klinkt gek als je er al vier hebt, maar twee ervan, motormaaiers, zijn oud en beginnen op te raken, Mart moet er teveel aan sleutelen. Dan hebben we nog een bosmaaier, die is onmisbaar hier en verder is er nog een motormaaier op grote wielen die met een draad maait. Heel geschikt voor hoog gras en moeilijk terrein, maar nu we hier veel zijn houden we het gras kort en is een niet al te zware motormaaier voldoende. Toen ik vanmorgen in Privas was heb ik alvast wat vergelijkend warenonderzoek gedaan en de Honda kwam er voorlopig als beste uit. Ik heb wel als voorwaarde gesteld dat die twee oudjes naar de schroothoop gaan, want ik ken die man van mij, gek van zijn machines, hebben we er straks vijf!!

Reacties