Doorgaan naar hoofdcontent

Ruimte

De schuur begint leeg te raken, zelfs de stenen zijn er bijna allemaal uit en dat zijn er honderden geweest, kleine maar ook hele grote. Hier liggen de laatste kanjers, die passen natuurlijk niet in de kruiwagen, zijn ook niet op te tillen. Mart schuift ze op de steekwagen en dan gaan ze naar het tweede terras, waar inmiddels hopen stenen liggen. De oude trap ligt ook al tegen de achtermuur, zal wel brandhout worden. Vanmorgen ben ik op de mairie geweest voor de aanvraag van de bouwvergunning, ik had het formulier thuis al uitgeprint. Ik werd ontzettend aardig geholpen door de jonge vrouw die daar werkt en samen met haar heb ik alles ingevuld. Er moet nog wat informatie bij en ik ga nog wat foto's maken en dan kan het weer terug. De burgemeester himself heeft het ook nog even bekeken en zag geen problemen. Prettig om in zo'n kleine gemeente (107 inwoners) te wonen, dan zijn de lijnen erg kort.

Reacties