Doorgaan naar hoofdcontent

Zoek de verschillen

9 april 2012
 
Nou, die verschillen zijn niet moeilijk te vinden. Verleden jaar op exact dezelfde datum zag het in de border een stuk gezelliger uit. Ik ben nu al blij dat ik de kopjes van de narcissen eindelijk zie. Natuurlijk gaat het wel goed komen, die planten gaan heus wel groeien, dat is het niet. Maar we willen allemaal zo graag zon, warmte, bloeiende planten en struiken. En daar moeten we dit jaar zo verschrikkelijk lang op wachten. Ik zal jullie de foto's van de bloeiende kersenboom die op dezelfde dag verleden jaar gemaakt zijn maar besparen, dit is al erg genoeg.

                                         9 april 2013

Reacties

astrid zei…
vanaf morgen gaan de temperaturen alleen maar omhoog, veel zon en warmer ook s'nachts, volgens meteo france ben benieuwd. De buurvrouw zei dat we een lange hete zomer krijgen. Ik kijk er naar uit
Marthy zei…
Geweldig mens, die buurvrouw van jou. Hoop dat ze gelijk krijgt!
simon korving zei…
In Pas de Calais lag vorige week hier en daar nog een flink pak sneeuw langs de weg, voor de rest brrrr ... kostte veel hout ;-))
Marthy zei…
Op de hogere toppen om ons heen ligt ook nog sneeuw en ons hout is bijna op. Gelukkig heb ik jou verhaaltjes om te blijven lachen!
Andre zei…
Zondag komen wij ook naar Frankrijk wat het begin wordt van een fantastische week met rond de 20 graden en veel zon. Wat wil je nog meer.
Marthy zei…
Andre, de temperatuur begint al te stijgen, het was vandaag zowaar aangenaam!