Doorgaan naar hoofdcontent

Recepten

Binnenweer was het vandaag, niks buiten te zoeken. Ik heb al een poos geleden op mijn laptop een map 'Recepten' aangemaakt, waarin ik van alles verzamel wat ik voor lekkers tegenkom op het net. Soms zoek ik gericht naar een recept en soms kom ik er een tegen, bijvoorbeeld op de paar kookblogs die ik lees en als het een blijvertje is dan gaat ie in de map. Nu ontdekte ik dat de recepten van de Delicious en het kookblad van mijn eigen supermarkt ook op internet staan, dus zijn er vandaag diverse stoofpotrecepten naar mijn map gekopieerd. Dat wordt smullen! Als ik het hier dan toch over smullen en over kookblogs heb, Carolines blog is een aanrader, ik heb al heel wat van haar recepten op mijn laptop staan.

Reacties

Emie zei…
Gisteren maakte ik een heerlijk soep van zoete aardappels van Caroline's kookblog. Daar kan ik van de week nog wel eens een blogje over schrijven, dacht ik!
Prachtige sfeervolle foto heb je gemaakt.
Marthy zei…
Niet verder vertellen, maar die foto heb ik gewoon even gejat van een kooksite.
Jacek zei…
Ik dus heel benieuwd naar een mooi recept voor een balletje, krijg ik deze stock foto..
Marthy zei…
Speciaal voor jou: http://www.boodschappen.nl/recepten/gehaktballen-madeirasaus/
Wat leuk om te horen dat zelfs in de Ardeche mijn blog gevolgd wordt en dat er van gekookt en gebakken wordt. Dank je wel voor de link!
Unknown zei…
Hé ik doe dat ook, zo'n map met recepten, hahaha
Marthy zei…
Met mij blijkbaar veel vrouwen die dit doen.