Doorgaan naar hoofdcontent

Rabarberbloem

Nu het bovenste terras op orde is ben ik een verdieping lager in de moestuin aan het werk gegaan. Het aardbeienbed was een puinhoop, niet te doen om bij ieder plantje apart het dode blad weg te knippen. Ik heb gedaan wat ik bij mijn vaste planten ook altijd doe, radicaal alles wegknippen. Ik denk dat het wel goed komt, binnen twee weken staan die planten weer vol in blad. Een paar rabarberplanten ben ik kwijtgeraakt, te nat geweest neem ik aan. Maar er staat er een het geweldig te doen met een prachtige bloem in het hart van de plant. Op de site van Diana las ik dat de bloem eruit moet, dus die staat nu in een vaas op tafel. Leuk bloemetje voor het weekend!

Reacties

Emie zei…
Wat ben je heerlijk bezig! Hier ligt het werk ook voor het oprapen, lekker hoor!
Marthy zei…
Ik ken dat gevoel, je handen jeuken om aan de slag te gaan.