Doorgaan naar hoofdcontent

Vol

Dit wastafelkastje, gekocht via Marktplaats, komt op onze Franse slaapkamer te staan. Er hoort ook nog een grote spiegel bij. Mart heeft alles geschuurd, het was een poepkleur bruin, en het staat nu in de grondverf. Ik heb de kleur al uitgezocht, grijsblauw, en of we na het schilderen nog doorschuren zien we wel. Verder hebben we vandaag twee vitrinekasten gekocht waar ik heel blij mee ben. Daar gaat het serviesgoed en de glazen in, wat zal dat straks mooi staan in Frankrijk. We hebben ze niet direkt meegenomen, weten nog even niet waar we ze op moeten slaan. Ik heb dochterlief gebeld, daar gaan we zo een glaasje drinken. Zij heeft nog wat bergruimte...........!

Reacties

astrid zei…
Wat een ontzettend leuk kastje hebben jullie op de kop getikt, met allebei de keukens erbij zit jullie aanhanger zeker weer aardig vol?????? Een natte groet uit de Ardeche
Maria zei…
Kees en Maria,

Ik wist niet dat er nog zoveel fraais te vinden is in Nederland! Hoe komt dat allemaal in de Ard`che? Maa het zal ongetwijfeld heel goed passen in jullie nieuwe aanbouw! Hoop er meer van te zien t.z.t.!
Volgens mij genieten jullie wel van je winterreces! (Klein)kinderen, wandelen. Dat trekvogelpad komt trouwens ook door Soest. Wie weet kunnen wij nog eens als pleisterplaats dienen!
Hoelang blijven jullie nog in Stolwijk?
Nog tijd om langs te komen?
Kees en Maria
Marthy zei…
Ja, we zullen in het voorjaar zeker nog een keer terug moeten naar Nederland om de aanhanger en auto opnieuw vol te laden.