Doorgaan naar hoofdcontent

Moestuinmaandag

Collega blogster Helena geeft op haar blog 'Hollandse Klei' iedere maandag verslag van de belevenissen in haar moestuin en verschillende bloggers volgen haar daarin. Vanaf vandaag ik dus ook. De foto is nog in Stolwijk gemaakt waar ik vrijdagmiddag bij onze plaatselijke kweker me even helemaal te buiten ben gegaan. De man heeft een geweldige kwaliteit groenteplanten, uit de wijde omtrek komen de mensen naar hem toe. Ik heb in Frankrijk wel wat gezaaid maar dat staat nu al twee weken zonder enig toezicht dus is plantjes kopen voor mij de beste optie. Ieder soort, en er is van alles, kan je per stuk kopen voor zeer redelijke prijzen. Mijn handen jeuken om morgen hiermee aan de slag te gaan.

Reacties

Emie zei…
Vanmiddag heb ik een lijstje opgesteld van wat we morgen in het tuincentrum gaan kopen voor de moestuin. Jouw moestuimaandag ga ik niet allen met extra aandacht lezen maar ga het ook tot thema maken!
Marthy zei…
Leuk Emie, kunnen we iedere maandag bij elkaar in de tuin kijken.