Doorgaan naar hoofdcontent

AOW'ers


Zomaar een oudere dame die op een Frans terrasje in het najaarszonnetje zit te genieten van haar ijsje. Ik mag hopen dat ik op die leeftijd ook nog op een Frans terras kan zitten en dan het liefst samen met Mart. Afgelopen week heb ik mijn AOW aanvraag gedaan via internet, voor Mart een paar maanden eerder. We worden alletwee deze winter vijfenzestig, een mijlpaal. We hebben geen moeite met het ouder worden, zijn nog goed in vorm en hopen dat nog een hele poos te blijven.

Reacties

Jacek zei…
Hoop ik ook..!
Jacek zei…
En wat een mooie nieuwe foto op je blog!
Ineke zei…
Ook ik hoop dat jullie samen nog lang van een goed pensioen kunnen genieten.
Jij moet dan wel wat aan je kapsel doen hoor - wil je op deze dame gaan lijken....
Marthy zei…
Jacek, ik ga zeker 88 worden, een jaar ouder als mijn moeder, jouw oma. Aangezien de hele familie altijd zegt dat ik op haar lijk gaat me dat zeker lukken.
Marthy zei…
Ja, mooi hè, die foto. Echt onze Ardêche met die terassen, wat blijf ik het toch mooi vinden.
Marthy zei…
Gelijk heb je Ien. Als ik zeventig ben ga ik het laten groeien, kan ik het ook in een knot opsteken. Ik heb wel een probleem, mijn haar wil maar niet grijs worden!
Wietske zei…
Pracht foto! Ik mis de rust van de ardeche. Geniet er nog even een paar weken van.
Emie zei…
Prachtige foto van een mooi verzorgde vrouw. Jouw huidige kapsel zou haar beter staan. Ik hoop van harte dat jij en Mart samen (mooi) oud mogen worden.
Marthy zei…
Ja, Wiets, het is nog maar een paar weken. Maar inderdaad, we genieten nog even van de rust, want ik weet goed dat het in de Randstad anders is.
Marthy zei…
Emie, ik hoop dat wij nog jaren elkaars blog kunnen volgen. Mocht ik wat minder inspiratie krijgen ga ik er gewoon een wekelijkse blog uitgooien.