Doorgaan naar hoofdcontent

Rood

Dat duurt nog wel even voordat we daar weer aan gewend zijn. De stoplichten bedoel ik en de daarbij behorende verkeersdrukte. Voorlopig erger ik me nog dat ik rijdend door Gouda iedere paar meter moet stoppen voor zo'n ding. Zal ik vanmorgen wel de pech gehad hebben dat ze net voor mijn neus allemaal op rood sprongen, maar toch, het zijn er in mijn ogen veel te veel. We gaan morgen nog even een weekje naar Frankrijk en als we daarna terug zijn zal ik mijn best gaan doen om me niet meer te ergeren. We hebben immers de tijd, we zijn pensionado's.

Reacties

Emie zei…
Goede reis maar weer! Ook wij keren nog even terug naar Italia. Leventje he?
j zei…
Lul nou niet, als ik in Privas kom ik er ook 14 tegen...
Marthy zei…
Ik ga ze tellen als ik de volgende keer in Privas kom. Dus jij komt uit deze omgeving? Even voorstellen,J.
Marthy zei…
De terugkeer is voor ons maar kort Emie, een weekje maar. Wij gaan dit jaar vroeg aan het winterreces beginnen, maar dat heeft een reden