Doorgaan naar hoofdcontent

Halen en brengen

Het is een beetje halen en brengen met het weer zou mijn moeder gezegd hebben. Zij was van de spreuken en gezegdes. Tot en met de eerst week van september was het prachtig weer, daarna is de temperatuur wat gaan zakken en hebben we veel bewolking. De laatste twee dagen een buitje, maar dat stelde weinig voor. Wel een regenboog gistermiddag, net te zien op mijn foto. Ik draag een dunne lange broek, de korte broeken liggen weer in de kast en een vestje, dat trek je makkelijk aan en uit. Het is geen tobben hoor, het is rond de twintig graden en we zijn nog veel buiten bezig want ik weet dat dat over is als ik straks in Nederland ben.

Reacties

jan zei…
Geniet er nog maar van.
Emie zei…
Zo af en toe ook nog maar even in die stoelen gaan liggen. Boek, oh nee E-reader erbij en voor de laatste keer het zomergevoel beleven!
Marthy zei…
Er is in die stoelen de laatste weken heel wat afgelezen Emie. Niet te zien op deze foto zijn de heerlijke kussens die er normaal in liggen.