Doorgaan naar hoofdcontent

Recht en rond

Niets is recht in ons huis dus af en toe moet je wat aanpassingen doen. De vloertegels in de woonkamer hadden onze bouwvakkers nog gedaan en Mart is nu bezig met de plinten. De muren staan niet recht op de vloer en we hebben zelfs twee hoeken die rond lopen. De plinten zijn nu keurig waterpas gezet en de kier die daarachter ontstond is opgevuld met kalk. De muren moeten nog gesausd worden, maar je ziet er nu al niets meer van. En het rondinkje loopt mooi rond mee.

Reacties

Unknown zei…
Kan mijn huisbaas (die in de bouw werkt... niemand snapt hoe dat kan...) niet eens in de leer bij jullie?
Ineke zei…
Bij het boodschappen doen in ons stadje sta ik naast een fiets met achterop de sticker: Berends, Stolwijk.Leuk om even door te geven. Heb je mijn emailtje al gelezen?
Emie zei…
Heerlijk zo'n man die alles recht kan breien!
Marthy zei…
Is het zo erg Marianne? Als je dichtebij woonde zou ik Mart sturen.
Marthy zei…
Ik vertelde het net aan Mart Ien, van die sticker, hij vond het wel leuk om te horen. Je gezellige email gelezen, je krijgt er een terug.
Marthy zei…
Ik hou hem ook in ere, Emie.
marianne zei…
Ja,het is erg, maar ik denk dan maar: ik heb het lekker niet gekocht. In ieder geval zit er dubbele beglazing in, maar het is wel ` eerst doen dan denken`, dus het beslag aanbrengen zonder het beschermplastic eraf te halen... dat soort onbegrijpelijks. Je kijkt je ogen uit....