Doorgaan naar hoofdcontent

Puzzel

Eindelijk staat mijn volledige machinepark waar het hoort te staan. De diepvriezer links heeft een half jaar in de hal gestaan en staat nu waar hij hoort te staan, in de bijkeuken. Op die plek heeft anderhalfjaar mijn fornuis gestaan en die staat nu in de keukenhoek, waar hij hoort te staan. En de wasmachine staat nu op zijn plek, daar stond verleden week nog een afwasmachine, maar die staat nu ook waar hij hoort, in de keuken. Volgen jullie me nog? Geeft niet hoor, maar ik ben hier heel gelukkig mee, bijna alles in mijn huis schuift nu als een puzzel in elkaar.

Reacties

Emie zei…
Het is helemaal te volgen. Wat fijn dat nu alles op zijn plek valt en wat hebben jullie hard gewerkt, dat kan gewoonweg niet anders.
Marthy zei…
We hebben inderdaad vandaag wel wat gedaan, gejouwd, geschoven en gesopt. Maar met het resultaat zijn we dik tevreden. Toch nog tijd gehad voor een siësta en omdat het zulk mooi weer is zaten we om vijf uur alweer languit met een boek en een biertje.
Wietske zei…
en nu nog de andere foto's! We zijn heel erg benieuwd hoe het is geworden....ik zeg champagne!
Marthy zei…
Nog even wachten, Wiets, er moeten nog een paar dingen gebeuren in de keukenhoek.