Doorgaan naar hoofdcontent

Siësta

We hebben hier een prachtige nazomer, dag in dag uit stralend weer. Afgelopen week hadden we dan wel een dagje regen, maar dat was nodig ook. Met dat mooie weer houden we nog steeds siësta in de tuin en het favoriete plekje van manlief is dan de hangmat, daar kan hij een heerlijk tukje in doen. Ook de kinderen, kleinkinderen en de gasten maken er veel gebruik van maar mij zal je er niet in zien. Ik vind het al een heel gedoe om er in te komen en op de een of andere manier vindt mijn rug het niet prettig. Ik vlij me neer in een ligstoel, lees wat en dan zakken mijn ogen vanzelf dicht.

Reacties

Emie zei…
O, o, o, wat een aangenaam plekje. En dat van een boek in de tuinstoel met dichtvallende oogjes komt me heel bekend voor (als de zon schijnt, we niet in Napels zijn en geen bezoek hebben, kortom lang geleden)
Marthy zei…
Ach, behalve de regen zijn de alternatieven voor lezen niet slecht.
Emie zei…
De alternatieven zijn fantastisch en ik lever ze maar al te graag in!