Doorgaan naar hoofdcontent

Servieskast

Voor de verbouwing van ons huis stonden mijn glazen, borden, schalen en nog veel meer in een donkere, ingebouwde kast die eigenlijk veel te klein was. Nu de keuken bijna klaar is heb ik veel meer kastruimte tot mijn beschikking en zelfs een heuse servieskast, wat ik altijd graag wilde. Dat mooie servies wat er staat heb ik van een lieve schoonzus gehad, het is nog van haar moeder geweest, waarschijnlijk een jaar of zestig oud. Ook ben ik tegenwoordig goed voorzien van allerlei soorten bierglazen, een kadootje van Belgische vrienden. En het mooie is, ik kan het allemaal kwijt, eindelijk!

Reacties

Emie zei…
Regenachtig dagje gebruikt voor het inrichten? Ziet er gelikt uit.
Ineke zei…
Mooi Marthy. Ik ga voor de onderste plank links.....
Ziet er goed (oh - lekker) uit!!
Marthy zei…
Morgen schijnt de zon weer, maar dan heb ik wel een mooie kast, Emie.
Marthy zei…
Als ik het niet dacht..., Ineke.
Anoniem zei…
Tja, we kennen elkaar dan ook al jaren en jaren....
Anoniem zei…
Mag ik dan meedoen met die onderste plank.
XXX Renée
marianne zei…
Ik ben zo benieuwd wat er in dat laadje zit...
Marthy zei…
Altijd goed, Renée, maar pas op, je wint het niet van Ineke.
Marthy zei…
Marianne, wat ben jij nieuwsgierig. Je zal zelf een keer moeten komen kijken.
Ineke zei…
He, anoniem had vergeten haar naam eronder te typen.
It's me: Ineke.
En wat bedoel je met jouw reactie op Renée: je wint het niet van Ineke?
Zo erg is dat toch niet. Het leven is een feest maar je moet wel zelf de slingers ophangen....
Marthy zei…
Ik had wel door dat jij het was. En wat die slingers betreft, jij en ik zijn daar goed in, maar het lukt niet iedereen om ze op te hangen.
Jacek zei…
Stuur eens een foto van de nieuwe keuken, ben benieuwd..!
Marthy zei…
Werk in uitvoering, nog even geduld, zoon.