Doorgaan naar hoofdcontent

Afscheidsbrunch

Op het programma van vandaag stond een brunch met kinderen en kleinkinderen. Ik had allemaal lekkere gerechtjes klaargemaakt  met als afsluiter deze citroentaart. We dronken er wat bubbels bij en het was knoert gezellig. We hebben kleinkinderen die heerlijk kunnen spelen, die hoor je niet. Of het moet de omvallende toren van Sebas zijn. Die zit inmiddels op de basisschool en is volgens zijn moeder het liefste jongetje van de klas, maar thuis nog niet helemaal.


Reacties

Dus je vertrekt weer richting Frankrijk.
Volgens mij moet je zand met de post komen....Ik had twee keer een briefje in de bus dat ik niet thuis was toen ze iets wilden brengen. Nu mag ik het op de eerstvolgende werkdag bij de C1000 ophalen. Dat kan dus pas dinsdag. Tjonge, dan is Drenthe ineens platteland hoor. Ik denk dus dat het jouw pakje is, zeker weten doe ik het niet.....
Groet en een goede reis,
Madelief
Marthy zei…
Er komt een pakje voor je, Madelief.