Doorgaan naar hoofdcontent

Wasdag

Op de weerkaart zag ik dat het in bijna heel Frankrijk zou regenen behalve bij ons. Klopte helemaal en we kregen er ook nog eens een flink portie zon bij. Ideaal voor een huisvrouw die bergen was heeft liggen. Terwijl de wasmachine draaide trok Mart de auto leeg en ruimde en sopte ik alles wat voor me neergezet werd met als resultaat dat we al vroeg in de middag klaar waren met de auto. Mart kon het toen niet laten om de grasmachine tevoorschijn te halen en een begin te maken met het maaiwerk. Ik knipte dit moois uit mijn border en heb verder maar niet teveel rondgekeken, want oh jongens, wat ligt er een werk te wachten in die tuinen van ons.

Reacties

Emie zei…
Het huiselijke leven is weer begonnen met een toepasselijke sfeervolle foto. Dat is ook genieten. Fijne paasdagen samen.
Anoniem zei…
Wat gaan 5 weken toch snel voorbij. jullie zullen wel moet "afkicken" van al het moois wat jullie hebben mogen beleven. Ik vind het ook jammer dat de reis beëindigd i, maar wel fijn dat jullie het heel huids hebben afgebracht.
Nu gaan wij aftellen, We zitten al op <100 dagen.
Gr.Karin
astrid zei…
Heerlijk jullie zijn weer op de berg aangekomen. Hier was ook regen voorspeld geen regen wel een lekker zonnetje en inderdaad de tuinen hebben niet stil gezeten alles groeit en bloeit door (ook het onkruid). We hebben genoten van jullie reis en wensen jullie fijne paasdagen.
Marthy zei…
Jullie ook fijne paasdagen, Emie.
Marthy zei…
Dat is gek bij ons Karin, maar wij stappen zo van het ene in het andere leven, zonder afkicken. Zal wel komen omdat we twee huizen hebben en we gewend zijn om van het Franse leven zo weer het Nederlandse te stappen. Tellen jullie maar af, het gaat vast een fijne vakantie worden.
Marthy zei…
Het is fijn om hier weer te zijn, Astrid. Fijne paasdagen en hopelijk houden we het zonnetje.