Doorgaan naar hoofdcontent

Ons onderkomen

Met een laatste foto van ons onderkomen van de deze vijf weken beëindigen we onze reis. Het was een sober onderkomen, maar te doen, zeker ook omdat we alle twee behoorlijk flexibel zijn. Het weer werkte ook mee, op een paar dagen na met wat regen hebben we iedere dag zon gehad. In de bergen was het wel koud maar we konden ons in onze hoge slaapplaats 's nachts goed warm houden. Natuurlijk hebben de eigenaren van de grote camper op de onderstaande foto het heel wat luxer, maar wij hebben ons prima gered. In totaal hebben we 8045 km gereden in die vijf weken en we zouden het zo weer doen. Maar nu zijn we weer thuis en wat zijn je eigen badkamer en je eigen bed dan lekker. Zo waardeer je de gewone dingen weer.
 

Reacties

Ineke zei…
Welkom thuis. Fijn om weer iets van jullie te horen. Ik werd al ongerust....Lekker slapen in je eigen bedje en een warme douche - ook niks mis mee.
Marthy zei…
Ien, ik heb staan jodelen onder mijn eigen lekkere warme douche.
Emie zei…
Goed dat jullie weer thuis zijn en dank voor de mooie verhalen en foto's.
Wat fijn dat jullie weer thuis zijn. Wat heb ik mee genoten van jullie mooie reis. En die douche....en dat bed...ik kan het me voorstellen. Madelief.
Marthy zei…
We gaan het gewone leven weer oppakken, Emie, te beginnen met de tuin.
Marthy zei…
Het is heerlijk om weer thuis te zijn, Madelief, en wat heb ik lekker geslapen.