Doorgaan naar hoofdcontent

Delfshaven

Gisteravond zijn we op stap geweest met de fotoclub naar Delfshaven en dat leverde veel foto's op. Delfshaven is een deelgemeente van Rotterdam en werd in 1940 tijdens het bombardement op Rotterdam ongemoeid gelaten. Daardoor is er in het oude havenstadje nog genoeg te zien.

 
 
 
Rondom de haven waar veel oude boten liggen staan prachtige goed bewaarde panden. Het was aan het begin van de avond dat wij er waren en heerlijk rustig. Fijn om op je gemak daar te lopen kuieren, alles te bewonderen en foto's te nemen. Een stukje Rotterdam gezien wat ik totaal niet kende.
 
 


 
 

Reacties

Emie zei…
Daar gaat je fotografe hart van open!
Marthy zei…
Het was een heerlijk avondje fotograferen, Emie.
Marianne zei…
Heel mooi.
Marthy zei…
Nederland heeft verrassend mooie plekjes, Marianne.
Marianne zei…
Zeker! En Terschelling blijft mijn absolute favoriet.
Anoniem zei…
Heb weer wat gemist, maar ik ga er nog heen!
Maak je alle foto's met een 50mm lens

Gr.Karin
Marthy zei…
Jammer, je had met me mee kunnen rijden, Karin. Deze heb ik met mijn 18-200mm gemaakt.