Doorgaan naar hoofdcontent

Broers

De nieuwe ramen worden vandaag ingezet. De ramen in Frankrijk gaan altijd naar binnen open en deze kunnen dan ook nog kantelen. De timmerman is een smal, klein ventje, watervlug en ook met praten is hij erg rap, het is net een waterval. Hij loopt altijd in korte broek, dat heeft hij denk ik van huis uit meegekregen want zijn broer, onze burgemeester loopt ook altijd met zijn benen bloot. Verleden jaar zomer had hij op de mairie waar ik toevallig was twee deftige heren in pak op bezoek en hij ontving ze gewoon in zijn zeer korte broek. Maar daar houdt de gelijkenis verder op want onze burgervader is groot, zwaar gebouwd en beweegt zich traag. Onbegrijpelijk dat die twee broers zijn.



Reacties

Wietske zei…
precies volgens planning! We kijken er naar uit dat jullie dit weekend weer naar Nederland komen!
Dag, ik heb net jullie blog ontdekt en ga jullie graag volgen. Een prachtige plek daar in de Ardeche. Wij wonen gedeeltelijk in het Oosten. Een totaal andere omgeving, maar heerlijk vrij. Je bent van harte welkom op mijn blog. Groeten Lilian
Marthy zei…
Wietske, hoop jullie te zien 2e Pinksterdag.
Marthy zei…
Lilian, wat leuk op deze manier kennis met je te maken. Heb net je blog bekeken en ga je zeker volgen.
Joop zei…
Mooie foto van buitenmuur en ramen. Wordt mooi zeg!
Marthy zei…
Hé broer, fijn dat je het mooi vindt.
Joop zei…
Ik ben Joop maar niet je broer :)maar Joop van MijnCamper
Marthy zei…
Joop, leuk die vergissing, maar in ben blij dat jij het ook mooi vindt!