Doorgaan naar hoofdcontent

Een goede dag

Niet ongerust worden, we leven nog en zijn goed aangekomen maar ik voelde me niet lekker bij thuiskomst en ben direct mijn bed ingedoken, dus daarom geen blog gisteravond. Maar inmiddels weer kiplekker zijn we vanmiddag bij vrienden geweest die een barbecue gaven voor hun vrienden en buren. Lekker zitten happen met af en toe een zonnetje en toch nog een schraal windje. We sloten af met een glaasje champagne wegens een jarige Franse buurvrouw die we in drie talen toegezongen hebben. Zowel heen als terug was het genieten van het landschap met al die bloeiende brem. Als er dan ook nog een prachtig vosje langzaam oversteekt voor je auto is de dag helemaal goed.

Reacties

Marianne zei…
Ik was ook al een Klein beetje bezorgd: Marthy en geen blog?
Ik zag gisteravond ook al een vos. Het schijnt een plaag te zijn, ze komen zelfs het dorp in...maar mooi zijn ze. Welkom terug.
Marthy zei…
Fijn dat je me mist, Marianne. Is het bij jullie ook zo mooi geel?
Het is duidelijk warmer bij jullie. Hier bloeit de brem nog lang niet maar de velden koolzaad contrasteren
prachtig met de groene velden en de bruine aarde. Geniet van jullie vakantie en vrijheid. Groeten van Lilian
Marthy zei…
Morgen komen mijn bouwvakkers en gaan we weer hard aan het werk Lilian.
Ineke zei…
Gelukkig, weer een verhaaltje. Ook ik was een beetje bezorgd - toch altijd veel kilometers die jullie moeten rijden. Fijn dat je weer opgeknapt bent want je eet en drinkt weer! Sterkte met al je mannen.