Doorgaan naar hoofdcontent

Pas de problème

We zijn ondertussen zo bekend bij Leroy Merlin, een grote bouwmarkt, dat verschillende medewerkers ons een hand geven ter begroeting. Prettige zaak met personeel wat weet waar over ze praat. Ook prettig was dat we de twintig pakken tegels die we per vergissing teveel hadden besteld zo terug konden geven, pas de problème. Laat thuis, geen foto gemaakt dus daarom eentje van gisteren maar wel een hele mooie. Deze prachtige sering stond bij vrienden waar we gisterenmiddag op bezoek waren en ik kreeg een paar takken mee. Alsnog bedankt!

Reacties

Joop zei…
Ik heb zelfde positieve ervaring met Leroy Merlin. Deskundig, vriendelijk en niet moeilijk doend. Alleen ik kom er niet zo vaak. Dus handjes geven en begroeten nog niet :).
Marthy zei…
Ja Joop, ik vraag me af of ik in Nederland bij een bouwmarkt tegels terug kan brengen.