Doorgaan naar hoofdcontent

Handgreepjes uit Barendrecht

Dit laatste half jaar brengen we iedere keer als we in Nederland zijn een bezoek aan Ikea Delft, dus vandaag was het weer zover. De tweede keuken kopen en nog heel wat ander klein spul. Gelukkig was alles op voorraad, nog even de handgreepjes uit de laatste stelling halen en dan kunnen we naar de kassa. Laten die nou net op zijn en voorlopig niet meer leverbaar. In Barendrecht zijn ze nog wel op vooraad, zegt dan zo'n aardige knul in zo'n gele polo. En ja hoor, we hebben ze, zeven setjes. Het was een lange dag, maar vanavond ga ik naar de sauna met vriendin Ineke. Heerlijk badderen en bijkletsen!

Reacties

Emie zei…
Niet te geloven maar naar zulke handgrepen ben ik op zoek. Zijn ze zwart of antraciet? Dan weten waar we wezen moeten.
Joop van MijnCamper zei…
Ik zie dat jullie ook dol zijn op Ikea net als ik
Marthy zei…
Joop, een uitkomst, dat bedrijf, niet voor alles maar wel voor heel veel.
Marthy zei…
Emie, ze zijn zwart maar ze hebben ze ook nog in een bronskleur. De verpakking zorgt voor de glans, in werkelijkheid zijn ze mat.
Ineke zei…
En wat hebben we lekker bijgekletst en genoten van een heerlijke sauna-avond. Daar knapt een mens van op.
Voor herhaling vatbaar(in de herfst?).
Voor straks weer goede reis naar Frankrijk - de aller-allerlaatste loodjes.
Marthy zei…
Terwijl ik mijn bed in dook zei ik tegen Mart dat ik me de laatste weken nog niet zó ontspannen had gevoeld.