Doorgaan naar hoofdcontent

Pech

Een dag of tien geleden was deze ruimte helemaal leeg, we hebben toen de tegelvloer goed schoongemaakt. Nu staat er weer allerlei materiaal opgeslagen, overal wat. Het kan ook niet anders, ons eigen huis is bijna leeg en een mens moet toch ergens heen met zijn spullen. Binnen een paar dagen moet ik hier gaan koken, dan wordt mijn oude keuken gesloopt en moeten al mijn keukenspullen tijdelijk hierheen. Dikke pech dat ik nu net vanmorgen mijn enkel verstuikt heb, ik stapte verkeerd op een steen. Zulke dingen gebeuren altijd als je het echt niet kan gebruiken, een wet van Meden en Perzen. Ik heb een poosje gezeten met ijs erop, daarna een zwachtel erom gedaan en maar proberen rustig aan te doen. Nou ja, twee en een halve kilo aardappelen kan je ook zittend schillen.

Reacties

Emie zei…
O, jakkes wat een pech. Voetje omhoog, enkel hoger dan de knie en knie weer hoger dan je heup (alsof je daar nu tijd voor hebt) Sterkte!
Marthy zei…
Er staan nu twee mannen de afwas te doen en ik zit met het voetje omhoog.
Dees zei…
Beterschap!
Marthy zei…
Dank je, Dees. Het heeft ook zijn voordelen, opeens zijn er vijf mannen heel lief voor me!
Wietske zei…
Sterkte Mart!!
Laat ook maar even goed voor jou zorgen...delegeren kan ook heel goed zittend.
Marthy zei…
Ik red het wel Wiets, probeer zo veel mogelijk zittend te doen, ook het delegeren!
Unknown zei…
Misschien moest het wel zo zijn. Nu moet je wel even stilzitten. Beterschap!
Maria zei…
Nou, dat is wel meer dan pech! Blijf je braaf zitten? Dat zal niet meevallen!!
Sterkte!
Maria
Marthy zei…
Braaf zitten? Een beetje dan.