Doorgaan naar hoofdcontent

Problemen

Vanmiddag hebben we in sneltreinvaart al mijn keukenspullen naar de gîte verhuisd, inclusief fornuis en koelkast. Hoe ik het voor elkaar gekregen heb weet ik niet maar ik heb ook nog een maaltijd in elkaar weten te draaien. De mannen zijn voor een week naar huis en wij gaan zaterdag rijden. Ik ben doodmoe, het was een moeilijke dag. Er is tijdens de bouw niet veel mis gegaan maar nu zitten we toch met een probleem. Beide trappen die we gekocht hebben zijn niet goed. De trap voor de gîte kunnen we wel aanpassen maar de trap voor ons eigen huis vormt toch een probleem. Maar vooruit, problemen zijn er om op te lossen, het zal wel goed komen. Hoop ik!

Reacties

Unknown zei…
Maar dit ziet er erg mooi uit. Hou nog even vol Marthy, het komt goed. Goede reis!
Marthy zei…
Het is inderdaad erg mooi geworden en ik ben er blij mee, maar ik ben nu gewoon moe!
Wietske zei…
lieve mart,
het ziet er prachtig uit en je (tijdelijke) keuken is in ieder geval klaar. We kennen jullie niet anders als oplossingsgericht dus dat komt vast en zeker goed!
Tot maandag!
Dees zei…
Mooi geworden zeg! En die problemen worden opgelost!
Die vermoeidheid herken ik heel goed! Hopelijk kun je nog even uitrusten.
Groet, Dees
Marthy zei…
Na een nachtje slapen ga ik er morgen weer tegenaan!
Emie zei…
Even lekker afstand nemen zal je vast goed doen. Alvast een goede reis en fijne Pinksterdagen toegewenst!
Marthy zei…
Dat hou ik me ook voor, Emie, en dat gaat zeker lukken!