Doorgaan naar hoofdcontent

Bommelsteinroute

Ieder nieuw seizoen organiseert mijn Nordic Walking groep een extra lange wandeling, vandaag de herfstwandeling. Met auto's naar Nederhorst ten Berg waar de wandeling begon. Een ANWB route, gemarkeerd met die zeskantige bordjes, de Bommelsteinroute. In kasteel Nederhorst waren jarenlang de Toonder Studio's gevestigd. Vanwege de associatie met het slot van Toonders hoofdpersoon Heer Bommel wordt het kasteel in de volksmond ook wel Bommelstein genoemd. Vandaar dus die naam van de wandelroute. Lekker gelopen, mooie route met halverwege koffie en aan het eind een verschrikkelijk lekkere pannenkoek. Op internet vond ik nog een site met mooie foto's van de route.

Reacties

Emie zei…
Totaal onopvallend clubje!
Marthy zei…
Die gele shirts geven bijna licht. Ik heb er twee in de kast liggen, nog nooit gedragen. Jij nog interesse?
Die site met mooie foto's is van mij :-) Wat een compliment dat jullie een link hebben geplaatst, dank!

hartelijke groet,
Annemarieke Verheij

p.s. een leuke route hè, die Bommelsteinroute!
Marthy zei…
Annemarieke, inderdaad hele mooie foto's en dank voor het gebruik.
Ik hou van wandelen en fotograferen dus zal jou site nog weleens bezoeken, hij staat onder mijn favorieten. Dat met die foto's op google maps moet ik ook eens gaan leren, vond ik heel leuk gedaan.
Is een heerlijke combinatie toch Marthy, wandelen en fotograferen? Ik geniet er enorm van. Er is zoveel moois en leuks te zien onderweg!
En ook heel leuk om te horen dat er weer mensen meegenieten van mijn fotowandelingen.
Het is inderdaad even puzzelen met dat Google Maps. Heb gewoon maar wat geprobeerd, tot het werkte zoals ik wilde. Ik heb nog van heel wat wandelingen foto's op de plank liggen, dus houd de site maar in de gaten ;-)
Marthy zei…
Ga ik doen Annemarieke, en zeker eens een paar wandelingen lopen die op je site staan. Ik heb al door hoe je dat moet doen met foto's op Google Maps, ga het ook een keer toepassen. Ik leer nog iedere dag.
De meeste website-zaken leer ik door gewoon maar wat te klikken, bewust of onbewust :-) Mocht je nog eens op zoek zijn naar wandelingen, kijk dan vooral eens op wandelzoekpagina.nl.
Daar staat een enorm aanbod. Een groot deel van alle routebeschrijvingen haal ik daar vandaan.
Marthy zei…
Dank voor de tip!