Doorgaan naar hoofdcontent

Scharrelaar

Jarenlang heb ik van alles bij elkaar gescharreld en bewaard om nog eens te gebruiken in het Franse huis. Ik had er ook de ruimte voor. Ons vorige, kleine huis, had een hele grote schuur aangebouwd aan het huis, en daarboven nog eens een grote zolder. Het huis waar we nu in wonen is flink met vier slaapkamers en weer een grote zolder en dan hebben we ook nog een garage aan het huis met een zolder. Een beetje scharrelaar zoals ik komt dan al gauw in de verleiding om veel te bewaren. Maar nu het Franse onderkomen bijna klaar is gaan we ruimen. Alles waarvan ik zeker weet dat ik het niet meer ga gebruiken gaat op Marktplaats. Eens kijken of we nog een zakcentje kunnen verdienen.

Reacties

Emie zei…
O, wat zijn ze leuk die ben je vast snel kwijt. Niet aan mij hoor want ook ik probeer te 'ontspullen'
Marthy zei…
De eerste biedingen, maar niet voor deze, zijn al binnen!