Doorgaan naar hoofdcontent

Herfst in het bos


Nou, als dit geen herfstplaatjes zijn.....! Vandaag met schoonzus Anja en zwager Kees een deel van het Trekvogelpad gelopen, het langste natuurpad van Nederland (400 km). We liepen van Naarden naar Soesterberg, voornamelijk door het bos en we waren niet de enige. Veel mountainbikers, onder de modder natuurlijk, want het water van verleden week zondag was nog niet overal opgedroogd. En verder wandelaars, die net als wij genoten van een prachtige dag. Veel paddenstoelen gefotografeerd, waaronder deze, in mijn ogen de echte, rood met witte stippen.

Reacties

Emie zei…
Van zo'n paddestoel ga ik zingen en ook de andere foto kan mij zeer bekoren!
Marthy zei…
Ik zing met mijn twee jongste kleinzoons: Op een grote paddenstoel, rood met witte stippen..... Prachtig vinden ze het.
wat een schoonheid deze paddenstoel!
Prachtig exemplaar deze paddenstoel (vliegenzwam?)