Doorgaan naar hoofdcontent

Familiereünie

Een kleine familiereünie vandaag. Een broer en zus met hun partners kamperen op een camping bij Ruoms waar we de dag doorbrachten aan de rivier de Ardèche. Vrienden van zus die op doorreis waren stonden ook een paar dagen op deze camping en er kwam ook nog een ander stel langs. Al deze mensen kennen wij goed dus het was een gezellig samenzijn. Prachtig weer, af en toe een kano die voorbij komt en beseffen dat het leven goed is. Niet meer en niet minder. 


Reacties

Onliemie zei…
Heerlijk! Ik krijg alweer zin in de kampeervakantie! Ruoms is mooi maar wel heel druk tijdens de zomermaanden of heb ik het mis?
Emie zei…
Wat de Fransen kunnen met hun lange tafels, kunnen jullie ook! Ziet er super gezellig uit.
Marthy zei…
Loeidruk! Wij komen in juli en augustus niet onder Aubenas. Maar nu was het heerlijk rustig daar aan de .
Marthy zei…
Hoogst waarschijnlijk wat minder familie dan bij jou vandaag maar niet minder gezellig, Emie.
Onliemie zei…
Allé dat wordt dan niks deze zomer. Over enkele jaren zijn we met pensioen en dan kunnen we ook tijdens de rustigere maanden weg. Wat gaat dat fijn!
Wat een Nederlandse gezelligheid daar in die Ardêche! Zo'n rijkdom moet je koesteren.
Ik zou zó weer willen gaan kamperen ....
anja zei…
Dat ziet er reuze gezellig uit! Ik ging ooit als tiener met mijn ouders naar de Ardeche, maar helaas was het dat jaar een extreem droge zomer, en de "rivier" was een smal beekje geworden, zwemmen kon niet, alleen een beetje pootje-baden. De Nederlandse eigenaren van de camping vertelden dat dit sinds mensenheugenis niet was voorgekomen.
Marthy zei…
Het blijft leuk, Inge, ik voel precies hetzelfde.
Marthy zei…
Ja, dat was onverwacht met een groot aantal mensen wat heel gezellig was.
Marthy zei…
En nu stroomt er meer dan genoeg water door de vele regen die er hier geweest is.
Bertiebo zei…
Gezellig! Jij hebt Nederland een beetje in Frankrijk
Marthy zei…
Zo leuk om hier familie en vrienden te treffen.
Sjoerd zei…
Aan de Ardeche ben ik ook geweest, in de tijd dat de campings daar bevolkt werden met bouwvakkers uit Nederland tijdens de bouwvak.
verhaalpad zei…
Veel plezier, en wat ziet dat er leuk uit met die kano's. ik krijg er zin in!
Wat fijn toch om zo af en toe eens wat familie te treffen daar. En heerlijk weer erbij, dat is echt genieten.