Doorgaan naar hoofdcontent

Herinneringen blijven

Deze foto maakte ik kortgeleden in Vals les Bains, aan weerskanten van de brug hingen een hele rij van deze prachtige plantenbakken. Na al die jaren in Frankrijk verbaas ik me er nog steeds over, in iedere stad tot in het kleinste dorp kom je juweeltjes als deze tegen. En dan heb ik het nog niet over de mooi ontworpen en keurig bijgehouden rotondes, daar zal ik eerdaags ook eens wat van laten zien.

Het is nog geen twee weken geleden dat we in Vals waren maar door alles wat er gebeurd is lijkt het al veel langer. Het afscheid van mijn broer was mooi, we moeten er vrede mee hebben dat hij er niet meer is. Het verdriet zal slijten, de herinneringen blijven.
 

Reacties

Bertiebo zei…
Ja zo zal het gaan, zeler als je goeie herinneringen hebt. Fijn dat je er weer bent , Marthy
In de weer zei…
Ja Marthy, zo zal het zijn, langzaamaan drukken de mooie herinneringen het verdriet naar de achtergrond en dat is goed, dat is het leven.
Sjoerd zei…
Hij leeft voort in je herinneringen, ik wens je veel sterkte...
KnutzEls zei…
Fijn dat je hier weer bent. Het leven gaat door. Langzaamaan komt alles weer op gang. De herinneringen blijven.
miekequilt zei…
Het is fijn dat je mooie herinneringen hebt aan je broer. Die zullen niet vergaan en kun je blijven delen. Sterkte. X
Emie zei…
Vrede en alle goeds. Daar moet ik ineens aan denken. Woorden van Fransiscus van Assisi. Ik wens het je toe Marthy.
Jan uit Perth zei…
Fijn om weer van je te lezen, Marthy!
Fijn om terug van je te horen, Marthy. De mooie omgeving en de pracht van de zomer helpen het langzaam helen.
De herinneringen blijven en dat is troostvol. Sterkte.
Vera zei…
Wat fijn, dat jij zulke mooie en fijne herinneringen hebt aan jouw broer en dat kan koesteren.
Heerlijk om weer jouw berichten te lezen!