Doorgaan naar hoofdcontent

Vissershuisjes

Achter de gezellige Keizerstraat in Scheveningen vind je straatjes met oude vissershuisjes. Echte leukertjes zijn het, niet echt geschikt voor gezinnen maar super leuk voor alleenstaanden of als je met zijn tweetjes bent. 

 In alle straatjes is het groen, voor ieder huis staan potten met planten en op veel plekken zijn er wat kleine bomen en struiken geplant. Het ziet er echt heel gezellig uit.

 Sommige straatjes lopen dood, een echt hofje, heerlijk kneuterig.

Denk niet dat het goedkoop wonen is hier, de prijzen zijn de laatste jaren exhorbitant gestegen. Maar dan kan je wel binnen vijf minuten een duik in zee nemen.

27 oktober 2019






Reacties

Emie zei…
Ik ken een alleenstaande moeder die met haar drie kinderen in zo'n huisje woont. Ze heeft het slim ingedeeld en woont er echt fantastisch. Het strand is voor opgroeiende kinderen een heerlijke speelplek in elk seizoen.
Sjoerd zei…
Het ziet er in ieder geval zeer aantrekkelijk uit. Beter dan zo'n nieuwbouwwijk.
In de weer zei…
..........en dat is ook wat waard ( in de zomer )
Bertiebo zei…
Ja dat ziet er leuk uit. Veel leuker dan de plek waar mijn kleinzoon opgroeit. Ook Scheveningen. Maar ja, ook dat is op slechts vijf minuten lopen van het strand en dat is toch wel een gigantisch pluspunt.
Karin zei…
Dit ziet er hartstikke gezellig en knus uit.
Leuk wonen daar, lijkt mij. En de zee is het grootste pluspunt.
Elizabeth zei…
Ontzettend knus en leuk!
Mijn eerste dijkhuisje dat ik (in m'n eentje) kocht, zag er precies zo uit. Ik moest er altijd met een schoenlepel naar binnen (-: Zo leuk om in te wonen maar toen Roosje-in-de-knop één jaar was, ging het echt niet meer. Wat een ontzettend leuke foto's.
Onliemie zei…
Zalige plekjes. Daar zou ik nu denk ik ook best kunnen wonen.
Marthy zei…
Dat zei ik in eerste instantie ook maar toen realiseerde ik me hoe druk Scheveningen is, niet alleen 's zomers.