Doorgaan naar hoofdcontent

Jarig

Deze prachtige bloemen kreeg ik vanmorgen van mijn lief voor mijn verjaardag. Van zo'n mooie bos  krijg je direct een verjaardagsgevoel. Eenenzeventig mocht ik vandaag worden en ik hoop op nog heel wat jaar erbij.

 Nadat ik heel wat telefoontjes, appjes en mailtjes van lieve familieleden en vrienden had beantwoord liep ik naar het huis van onze zoon Bas om daar koffie te gaan drinken. Daar had hij samen met zijn vader inmiddels de hele keuken uitgebroken, er komt een nieuwe in. 

 Alle tekeningen en knutsels moeten eraf, jammer, dat was altijd zo'n leuk gezicht. Tegen de achterwand rechts wordt een raam gemaakt met uitzicht op de tuin, dat is fijn.

Als je jarig bent moet je trakteren en dat waren dit keer verse gevulde koeken. Luuk en Saar waren wegens de vakantie ook thuis en we hebben even gezellig mijn verjaardag gevierd.

Ja, die aanhanger van ons maakt overuren de komende weken. De mannen gingen hem legen in de container naast zoon zijn loods en ik ging boodschappen doen. Er komen vanavond nog wat kinderen eten en ik ga hutspot met stoofvlees eten. Heerlijke kost voor deze tijd van het jaar.

Reacties

Lut en Luc zei…
Gelukkige verjaardag! en plan gerust nog wat jaartjes bij op de teller
Muggenbeet zei…
Proficiat Marthy en nog vele gelukkige jaren in Holland en de Ardèche.
Gefeliciteerd hoor en niet te hard werken op je verjaardag!
Fijne verjaardag verder en van harte gefeliciteerd natuurlijk!!
Bertiebo zei…
De tijd vliegt. Gefeliciteerd, Marthy
Sjoerd zei…
Dan wens ik jou een hele fijne verjaardag, proficiat.
Anoniem zei…
Hartelijk Gefeliciteerd en ook ik ben bijna 71 en hoop nog vele jaren te genieten van man kinderen en kleinkinderen nog een fijne avond
Gr. J.s
Ageeth Mooij zei…
Van harte gefeliciteerd Marthy! Mooie bloemen heb je gekregen! Ik wens je nog heel veel jaren in goede gezondheid.
Hartelijk gefeliciteerd. Dat is zeker een mooi boeket.
Annelies zei…
Vandaag weer in Frankrijk geland dus vanaf onze berg wensen we jou een hele gezellige verjaardag toe. Dat je maar weer een heel mooi, gelukkig en gezond nieuw levensjaar erbij mag krijgen, Marthy!
Veel liefs van ons
anja zei…
Van harte gefeliciteerd! Mooi boeket heb je gekregen. Nog vele fijne jaren samen gewenst!
Marthy zei…
Bedankt allemaal voor jullie lieve felicitaties.
Bill zei…
Congrats to you and what beautiful flowers to receive for your special day.
Jan uit Perth zei…
Van harte gefeliciteerd, Marthy!
Elizabeth zei…
Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En ik hoop nog een heleboel gezonde en fijne jaren erbij.
Gezellig om met de kinderen te eten, dat is toch zo heerlijk als gezin en familie!
Oh..., die keuken is al meer dan 40 jaar oud. Destijds door Van Neerbos geplaatst, ik weet het nog goed. Wij wilden graag op die plek ook een raam, maar mijn vader wilde er niets van weten. Hij vond dat breken maar niks... Het gaat vast heel mooi worden!
Jolande zei…
Een dag te laat, maar ik wil je toch nog van harte feliciteren met je verjaardag en je er nog heel veel fijne jaren bij wensen.
Marthy zei…
Ik plaatste de foto's eigenlijk speciaal voor jou, Elizabeth. Bas kwam een sticker tegen met Van Neerbos.
Elizabeth zei…
Ah, dat is lief...
Ik vind het zò fijn dat Bas daar met plezier woont en het huis weer ademt!
In de weer zei…
Nou Marthy, nog van harte hoor. Wat had jij een leuke verjaardag zo in de vakantietijd en dat begon al met het prachtige boeket.
Ik wens er voor jou nog menig jaartje bij, samen met Mart natuurlijk.
Nog van harte gefeliciteerd Marthy. Ik wens je nog vele, vele jaren. XxX
Onliemie zei…
Ah hier heb ik het gemist. Nog eens een dikke proficiat! xxx