Doorgaan naar hoofdcontent

Rondje surfplas

 Het was gisteren de eerste donderdag van de maand en dan gaan we met onze loopgroep altijd ergens anders wandelen, dus niet rond Oudewater. Er werd deze keer voor het Reeuwijkse Hout gekozen, daar vandaan lopen prachtige paden rond de plassen. Het werd een rondje surfplas.

Achteraf gezien misschien niet zo'n goede keus want de wind die over het water blies was ijskoud. Ik had geen muts op dus trok ik mijn capuchon maar over mijn oren en dat deden er meer. Terwijl ik hier een fotootje neem houdt mijn vriendin even mijn stokken vast.

Er staan daar aan de Reeuwijkse plassen schitterende huizen.Dit huis was niet echt bijzonder maar de ligging was prachtig en die leuke kip in de tuin deed het hem.

Reacties

En jij hebt je stappen weer gemaakt!
Sjoerd zei…
Inderdaad grappig die kip. Het huis mag dan niet bijzonder zijn, maar ik zou zo ruilen met dat van mij.
Leuk hoe smaken verschillen, want het lijk mij juist een geweldig huis.
Emie zei…
Daar liep ik dus een paar weken geleden ook, grappig.
Marleen zei…
Die kip is reuze grappig! 😁
Bill zei…
Nice house and location. The chicken really stands out, I like it.
Onliemie zei…
Ik vind dit toch wel een heel mooi huis en een geweldige ligging. Ik zou het wel weten. Alleen die kip, die hoeft niet voor mij.