Doorgaan naar hoofdcontent

Kunstwerkje

De eerste persoonlijke post op ons nieuwe adres kreeg ik deze week van Toos. Altijd weer spannend wat erin zit, de envelop was al zo leuk gemaakt. Twee mooie zelfgemaakte envelopjes, het kleine zat in de grotere. Leuke tekst over de toren van Babel. 

Maar het klapstuk was deze kaart. Toos noemt het een kaart, ik noem het een kunstwerkje. Ik had op haar blog al gelezen dat ze stof had geverfd en daar mee aan de slag wilde. En toen kwam er onder haar vaardige handen dit moois te voorschijn. Achter de stof zit wat vulling en daar is een witte kaart tegen aan geplakt waarop Toos uitlegde dat ze in gedachten licht zag dat door de ramen naar buiten scheen. Kozijnen er omheen genaaid en de pailletten zijn bloemen. Is het niet prachtig?

Ik heb het op de secretaire gezet en als ik dan achter mijn laptop zit kan ik er iedere keer weer even naar kijken. Misschien geeft het inspiratie.

Reacties

miekequilt zei…
Wat heerlijk om post op het nieuwe adres te krijgen. Hopelijk volgt er nog veel meer.
KnutzEls zei…
Wat een leuke kaart.
Als je nu je adres appt naar de bloggersclub, misschien komt er dan nog wel eens een kaartje.....🤔😉
In de weer zei…
Jij het plezier van er naar kijken en ik had plezier van het maken.
Prachtig, dat verdient zo'n mooi plekje op je secretaire.
Marthy zei…
Toos, reuze bedankt voor je fijne post. Zo lief van je.
Helemaal met je eens: het is geen kaart maar een kunstwerk! Net als de envelop en de toren van Babel.
Wat lief van Toos.
Sjoerd zei…
Dat is inderdaad mooi gedaan...
Kees zei…
Heel bijzonder en leuk zulke post.
Groet Kees.
Emie zei…
Gezellig om al ,niet zakelijke'post op het nieuwe adres te krijgen.