Doorgaan naar hoofdcontent

Licht

Ik ben een gelukkig mens. De vloer in onze nieuwe woning is vandaag gelegd en ik ben er echt ontzettend blij mee. Toen ik vanmorgen binnen kwam lopen waren de vloerenleggers al bezig en het eerste wat ik zei was 'Wat is ie mooi, precies zoals ik het gewild heb'. Mart was het hartgrondig met me eens. Licht en blond wilde ik de vloer, en dat is ie. 

In de berging hebben we de donkere vloer laten liggen, wat een verschil en wat zijn we nu blij dat we er toch voor gekozen hebben om een nieuwe vloer te nemen. Ons appartement is heerlijk licht, daarom zijn we er zo blij mee maar nu toont het binnen nog lichter. Morgen gaan we echt verhuizen.

Reacties

Wat een mooie kleur. Groot gelijk dat je het direct hebt laten veranderen. Is het krukje een voorbeeld van de kleur die er lag??
Petra1945 zei…
Heel veel succes morgen en werk je niet over de kop!

Heerlijk een licht huis en wat zullen jullie blij zijn, als je in het weekend met de voeten omhoog kunt in je eigen nieuwe optrekje!
miekequilt zei…
Wat een prachtige vloer. Goed gekozen dus. Succes morgen.
Emie zei…
Alles komt prachtig uit op zo'n lichte vloer. Fijn dat ie ligt, morgen de meubels neerzetten, wat een feest!
Marleen zei…
Prachtig Marthy!
KnutzEls zei…
Heer!ijk zo'n lichte vloer.
Marthy zei…
Ja, dat is heerlijk Jeanne, weer op een eigen plek te zijn.
Marthy zei…
Zie onderste foto Jeanette.
Elizabeth zei…
Wat een prachtige vloer! En jullie hebben vast heel veel zin in morgen... kan het me helemaal voorstellen...
Sjoerd zei…
Na morgen kan het genieten beginnen. Ziet er prima uit...
In de weer zei…
Licht in huis, zó belangrijk, zeker op onze leeftijd, heerlijk.
Wat zullen jullie gaan genieten en verdient !!!
Bertiebo zei…
Wat een prachtige kleur. Wat is het?
Marthy zei…
We wilden niet persé een houten vloer meer, maar ik wilde wel een vloer met een groef tussen de planken. Dat heb je nog niet in pvc dus werd een een goede kwaliteit laminaat. De vloer is mooi dof en niet helemaal glad.
Succes met de verhuizing en veel plezier en leefgenot in jullie nieuwe stek!
Ger zei…
Jullie lichte vloer is mooi......en het donkere melkkrukje zie ik ook graag.
Veel plezier en inspiratie tijdens het inrichten!
Anoniem zei…
Heerlijk zo'n lichte vloer! Ons bevalt het prima, s winters lekker licht, s zomers een strandhuis gevoel. Geniet ervan! Enne... nog een voordeel, bij ons zie je minder (vlekken/vuil/viezigheid) op de lichte vloer dan op een donkere laminaat vloer.
Lies
Ik zie maar 1 foto Marthy, maar heb even bij een ander bericht gekeken voor de kleur die er lag. Ik vind het een geweldige verbetering.
Marthy zei…
Je hebt helemaal gelijk, Jeanette, die foto is verdwenen. Ik was gisteravond zo moe dat ik mijn blogbericht niet gecontroleerd heb. Ik zet de fot er alsnog bij.