Doorgaan naar hoofdcontent

Erfenis

Nog twee foto's van de slaapkamers. De grote kast hebben we gekocht bij Vroeger & Toen Brocante, leuk snuffeladresje waar ik al meer gekocht heb. De ladekast op de onderste foto stond zolang ik me herinner in de woonkamer bij Mart thuis. Ik vroeg altijd aan mijn schoonmoeder of ik er alvast een stickertje op mocht plakken, vooruit lopend op de erfenis. Zij lachte dan wat en ik dacht weinig kans te maken met zeven schoonzussen. Maar laat nou niemand hem willen hebben, behalve ik dan. Mart heeft het binnenwerk wat gerenoveerd en hij staat me daar toch prachtig te zijn.


Reacties

Emie zei…
O, wat is het mooi geworden! Mooie ladenkast maar ook die andere is fantastisch (al vrees ik dat er mensen zullen zijn die hem niet 'snappen')
astrid zei…
na 10 dagen geen internet en telefoon , kijk ik weer op je blog wat een plaatjes zijn de kamers geworden wat een verschil met toen wij er waren een paar maanden geleden, te gek marthy en mart daar kunnen jullie trots op zijn, hoop dat de boekingen ook gauw komen. We komen gauw een keertje een bakkie bij je doen.
Marthy zei…
Blij dat jullie weer in de lucht zijn Astrid, ik miste je al. En over de boekingen ben ik zeker niet ontevreden voor het eerste jaar.
Andre zei…
We hopen deze zomer nog eens een bakkie te komen doen of huren je gite voor een nacht. We zijn zeer benieuwd hoe het in het echt is. Moet fantastisch zijn. Onze complimenten.
Marthy zei…
Bedankt Andre, en altijd welkom.