Doorgaan naar hoofdcontent

Franse geranium uit Nederland

We waren vandaag met zijn allen bezig de laatste hand aan de gîte te leggen, morgen krijgen we onze eerste gasten. Zes Franse mannen die de Ardêchoise fietsen komen bij ons eten en slapen en de volgende morgen fietsen ze dan weer verder, waarna wij aan het eind van die dag nog eens zes mannen krijgen. Bij die groep zit een Nederlander, leuk. De uit Nederland meegenomen Franse geranium geeft al een beetje sfeer op de gloednieuwe tuintafel.

Reacties

Floor zei…
Veel succes morgen!
Wietske zei…
Spannend!!!
Heel veel succes en plezier met jullie eerste gasten.
Ineke zei…
Gefeliciteerd met jullie eerste gasten. Ik hoop dat er nog velen komen. Toch weer een lichtpuntje in deze verdrietige week.
Marthy zei…
Floor, Wietske en Ineke, ik krijg morgen een razend drukke dag maar ik weet nu al dat het ontzettend leuk wordt om die mannen te ontvangen
Anoniem zei…
Allors succes met die zes kerels, let op de eten niet maar v....... de oren van de pan.

HiHA Albert
Marthy zei…
Ze aten goed Albert, maar het haalde het niet bij mijn bouwvakkers die ik hier al maanden iedere dag te eten geef.