Doorgaan naar hoofdcontent

Super cool

Onze gîte is zeer ruim bemeten. Een hele grote woonkamer en de slaapkamers zijn ook niet kinderachtig. Veel te groot, zeiden mijn bouwvakkers. Heerlijk ruim, zeggen de eerste gasten. Ik had in de hal plaats genoeg om dit oud tuinstelletje kwijt te kunnen. Mart heeft het een verfje gegeven en ik heb een paar kussentjes bekleed. Ik had niet genoeg van de prachtige Liberty stof dus heb ik voor de achterkant van de kussentjes een ander restje gezocht. De schoolkapstok erboven heb ik gekocht op de brocantemarkt van La Voulte. Moet nog wel even geschilderd worden, zei een van mijn mannen toen hij hem op hing. Niets daarvan, zei ik, die kleur is prachtig, houden zo. Hij keek me me niet begrijpend aan. Het grootste compliment over ons huis wat ik ooit zal krijgen gaf iemand die nu in onze gîte verblijft, zij heeft het syndroom van Down. Super cool vond zij het huis!

Reacties

Dag Marthy, wat ziet het er gezellig uit. Heerlijk om met je Franse huis bezig te zijn. Ik weet precies wat je bedoelt.
Fijne week, groeten van Lilian
Marthy zei…
Zondag weer naar een brocante markt Lilian, ik verheug me er al op.