Doorgaan naar hoofdcontent

Rode rakkers

Nu de eerste gasten zijn gearriveerd is de druk een beetje van de ketel en vind ik weer wat tijd voor de tuin. De beste tijd van de dag om daar wat te doen is 's morgensvroeg, want de temperatuur loopt hier behoorlijk op in de loop van de dag. Wat geschoffeld en aardbeien geplukt, daar heb ik er dit jaar onwijs veel van. De mannen, ikzelf trouwens ook, hebben gesmuld gisteravond van aardbeien met ijs en slagroom maar ja, dan hou ik er nog heel veel over. De bijkeuken, waar ik  na de gîte heen verhuisd ben met al mijn keukenspullen is nog niet helemaal op orde, ik ben daar nog aan het werk met twee bouwvakkers in mijn nek, dus jam maken zit er nog even niet in. Dan maar in de vriezer met die rode rakkers en op een ander tijdstip wordt er dan wel wat mee gedaan.


Reacties

Ineke zei…
Hhhhmmmmm...lekker. Ziet er goed uit. Ze knallen van mijn beeldscherm af
Marthy zei…
Ze zijn ook lekker, Ineke!