Doorgaan naar hoofdcontent

Karweitjes

Allerlei karweitjes gedaan vandaag. Kussenhoezen gemaakt en een rolgordijn opgehangen samen met Mart, een karweitje waar ik tegenop zag, maar hij hing in één keer perfect. Het grote raam van de gîte goed schoongemaakt en de houten vensterbank daaronder in de vernis gezet. Daarna heb ik deze prachtige fles ontdaan van zijn mand, een rot werk maar hij is er heel uitgekomen. De laatste twee klusjes, schilderen en met een tang knijpen zijn niet echt bevordelijk voor mijn reumahandjes. Drieëntwintig jaar geleden, toen ik net begon met de reuma vroeg ik aan mijn therapeute of ik nou wel of niet zou gaan wadlopen. Als je de pijn er voor over hebt moet je het gewoon doen, zei ze en sindsdien doe ik dat dan ook af en toe en denk ik maar niet aan morgen.

Reacties

Emie zei…
Kan niet beoordelen of deze jouw pijn waard is, maar het is wel een pracht exemplaar met die onregelmatigheden.
Marthy zei…
Geen pijn, wat je nooit van te voren weet, maar het zou het waard geweest zijn. Het is een mooie, dik glas van een mooie kleur groen.