Doorgaan naar hoofdcontent

ZON!!!

Eindelijk eens een echte dag mooi weer, daar waren we aan toe. De temperatuur is nog niet echt hoog maar de meteo belooft progressie, daar klampen we ons maar aan vast. Het heeft ontzettend veel geregend de laatste weken, de planten in de border doen het prima. Met de moestuin is het anders gesteld. Alles staat nog net zoals ik het een paar weken gelden gepoot hebt, dus geen groei. Mijn boontjes en twee komkommerplanten staan er zo triest bij dat ik bang ben dat die niets meer worden. Ik heb vandaag alles geschoffeld, de aardappels aangeaard en kom nu maar op met die zon.

Reacties

Anoniem zei…
Ach weet je, je hebt het oog en daarvoor gebruik je maar een vinger. En dat maakt erg mooie foto's samen.

Albert
Mooi die foto's. Jullie tuin is al veel verder dan die van ons in de Vogezen. Ik denk dat alles zich wel herstelt. Onze kersenbomen zitten tjokvol kersen, maar het blad is vergeven van vreemde insekten.
Laten we hopen op veel zon, dan brandt alles wel schoon., Groeten van Lilian.
Wietske zei…
Ook hier eindelijk zon! En daarnaast alles bevestigd voor de vakantie komende zomer, we kijken er naar uit om met zijn allen naar de Ardeche te gaan...nog meer zon! Groet Wietske
Marthy zei…
Big smile, Albert!
Marthy zei…
Lilian, ook hier is de tuin veel later dan normaal en mijn grote kersenboom zag er veelbelovend uit maar ik denk dat de oogst toch tegen gaat vallen.
Marthy zei…
Ook wij kijken naar jullie komst uit, heerlijk om alle kinderen en kleinkinderen hier te hebben, Wietske.