Doorgaan naar hoofdcontent

Oogst

Een gedeelte van de oogst van een ochtendje brocante in La Voulte. Prachtig weer, dus de markt was goed bezet met heel veel leuke spullen. Af en toe moet ik een rem op mezelf gooien, denken, kan ik dat wel kwijt, want anders zou ik onze bus zo volladen. Vooral met dat achterste schilderijtje ben ik heel blij en dat maar voor vijf euro. Het waren toch allemaal belachelijke prijsjes, de glaasjes bijvoorbeeld, vijf stuks voor één euro. Links voor is een presse papier, ik ben van plan om ze te gaan verzamelen. Verleden jaar kocht ik ook al een mooie op een brocante.

Reacties

astrid zei…
mooie hebbe dingetjes, kijk alleen uit met je presse papier, leg het niet in de zon binnen in huis op een houten tafel o.i.d. heb ik wel gedaan en de zon scheen in huis en de presse papier werkt als een vergroot glas dus een bruine brandplek, gelukkig op tijd gezien.
Marthy zei…
Goede tip, Astrid, bedankt!
WIetske zei…
Mooi! Je hebt het er weer goed tussenuit weten te pikken.
Marthy zei…
Heerlijk Wietske, dat snuffelen!