Doorgaan naar hoofdcontent

Het verdere verloop van de kamers en suite

Manlief had het er de hele week al over hoe mooi de kamer en suite werd bij Bas dus ik ben vanmorgen ook maar eens een kijkje gaan nemen. Omdat de kasten en de omlijstingen oud waren en er van voor tot achter een hele nieuwe vloer kwam had Bas alles tussen de voor- en achterkamer gesloopt. Het enige wat hij had bewaard waren de twee deuren met facet geslepen glas. Toen wij terugkwamen uit Frankrijk stond er al een geraamte voor de kasten en nu is alles dicht. Prachtig is het geworden, maar wat een werk. Al die panelen zijn door hem zelf  een voor een uit een plaat MDF gefreesd en bevestigd op een andere plaat. De deuren die voorheen door een rail op de grond schoven hangen nu in een nieuwe rail tegen de bovenkant. Nou die zoon van ons heeft een stukje vakwerk afgeleverd, we zijn trots op hem.
 






Reacties

Inge zei…
Mooi, echt mooi!
Wij hebben een aantal jaren geleden deuren met glas laten plaatsen tussen woonkamer en wintertuin, zijn daar nog altijd heel erg blij mee.
Jolanda zei…
Wow dat ziet er prachtig uit! Ga je ons ook het eindresultaat nog eens laten zien:)
gewoonhannah zei…
Ja, dat wordt heel mooi! Knap hoor, dat je dat zo kan. Ik begrijp dat je daar trots op bent!
Groet Hannah
Elizabeth zei…
Adembenemend mooi, wat een vakwerk... Ik ben er gewoon door geroerd; een soort ode aan het huis.
Ik ben zo blij dat het weer bewoond is. Je mag beretrots zijn op je zoon!

Fijn weekend, groetjes v. Elizabeth
KnutzEls zei…
Wow, dat is mooi geworden. Vakwerk!
Bertiebo zei…
Nou ik snap heel goed dat je trots bent. Het ziet er geweldig uit!
Marthy zei…
Het geeft iets intiems aan de ruimte, die deuren met glas en het verhoogt de sfeer, Inge.
Marthy zei…
Er komen nog mooie deuren, deels met glas in de kasten dus daar komt zeker nog een paar foto's van.
Marthy zei…
Nooit gedacht dat hij dit allemaal kon. Met dit huis komen nog meer van zijn talenten naar boven, Hannah.
Marthy zei…
Toen ik het gisteren zelf stond te bewonderen en foto's nam zei k ik tegen Bas 'Wat zal Elizabeth dit mooi vinden'. Fijn dat je zo lief reageert.
Marthy zei…
Ja, het kost tijd en kunde om zoiets te maken Els, maar dan krijg je een prachtig stuk vakwerk.
Marthy zei…
Ik ben trots op alle drie mijn kinderen Bettie, maar dit was wel weer even een uitschietertje om trots op te zijn.
Wieneke zei…
Dit is zeker vakwerk. Wat leuk als alles zo mooi uitkomt.
Marthy zei…
Hij begon op te bouwen met als enige maten de twee deuren, dus er moest eerst een tekening gemaakt worden en dan maar meten en rekenen. Behoorlijk wat werk, Wieneke.
Vera zei…
Schitterend!! Met recht een kind van jullie. Van alle markten thuis
Marthy zei…
Gôh, Vera, wat een groot compliment, dank je.
Zooo.. da's knap zeg!! Echt heel erg mooi ook :) Gouden handen, die zoon van jullie!
Marthy zei…
Ik ga al jullie complimenten aan hem doorgeven;-)
Wat heerlijk zo'n handige vent! Heel mooi gedaan Bas!