Doorgaan naar hoofdcontent

Badgeyser

Achter deze muur van de voorgevel van ons huis hing 25 jaar lang een badgeyser. Sinds de renovatie van ons woonhuis vijf jaar geleden gebruiken we hem niet meer, we hebben nu warm water via de verwarmingsinstallatie. Op de een of andere manier bleef het ding maar hangen maar afgelopen week heeft Mart hem gedemonteerd en in de garage gelegd. Volgens hem is de geyser nog in prima staat, we gebruikten hem alleen in de vakanties, dus weggooien mag niet van de man.  Hij gaat mee naar Nederland en ik zal van de winter eens een poging wagen op Marktplaats en anders breng ik hem wel naar de kringloop. Maar onze eerste zorg is die muur met dat gat weer mooi dicht maken. We gaan in onze voorraad maar eens op zoek naar geschikte stenen.



Reacties

Vlimbouter zei…
Dat wordt een leuk puzzelwerkje om het gat met stenen te dichten. Jullie maken er vast weer iets moois van.
Jeanne zei…
Zijn er nog stenen over, dan?
Marthy zei…
Ja, dat zal wel even een puzzeltje worden, want het stuk eronder gaat er waarschijnlijk ook uit om opnieuw opgebouwd te worden.
Marthy zei…
Meer dan genoeg, Jeanne, die zijn allemaal in de fruittuin gebracht waar ze wachten op een volgend project.
Elizabeth zei…
Nee ... weggooien zou van mijn man ook niet mogen!
Jullie vinden vast een creatieve en stijlvolle oplossing voor het gat...
Emie zei…
Hè gelukkig, je hoeft niet met een lege auto naar NL terug :)
Sjoerd zei…
Volgens mij zijn daar meer stenen die er niet thuishoren. Maar ik weet zeker dat je er straks geen gat meer in ziet....
Marthy zei…
Ik hoop iemand een plezier te doen met die geyser, Elizabeth.
Ha, leuk .... een volgend project :-)
Marthy zei…
Je moet je voorstellen dat daar 25 jaar geleden een raammpje zat waar het rooster ingeplaatst werd en verder werd de boel dichtgemaakt met stenen. Wij wisten nog niet hoe een goed mengsel te maken van zand, kalk en water, dus er is maar wat gesmeerd. Gaan we nu netjes maken.
Marthy zei…
Ho,ho....volgend jaar pas.