Doorgaan naar hoofdcontent

Verrassing


 Gisteravond in het Nederlandse thuis aangekomen en vanmorgen de auto uitgeladen. Wat sjouwen wij toch altijd veel mee, onder andere deze grote pompoen. Is het geen prachtexemplaar? Nu maar hopen dat we bij eventuele nachtvorst er aan denken om hem binnen te halen want dan kan ik er nog maanden van genieten daar op dat tafeltje.

En deze drie mogen nog even daar op de tuintafel blijven liggen maar die gaan verwerkt worden. Als er onder jullie nog mensen zijn die een leuk recept hebben met pompoen, ik hou me aanbevolen.

Ondertussen contact gehad met de kinderen en de Stolwijkse tak komt gezellig eten vanavond. Straks gaan we, lekker vroeg, Luuk en Saar ophalen uit de BSO.
Ze weten nog niets dus dat zal een verrassing worden.

Reacties

Onliemie zei…
Wat een verrassing voor de kleinkinderen. Dat wordt een feestje vandaag. Lekker is een couscoussalade met gegrilde pompoen, feta, komkommer, rode ui, koriander, citroen. Voor het geval je het receptje wil, geef je maar een gil. Geniet straks van jullie familie.
Anoniem zei…
Oh wat een heerlijke verrassing zal dat zijn voor Luuk en Saar! Wat zullen ze verbaasd staan te kijken.
Lies
In de weer zei…
Ooooh, wat zullen die opkijken Marthy. Dat wordt knuffelen.
Lekker Pompoensoep, heerlijk!
Lot zei…
Gisteren in blokjes in de Airfryer gedaan met wildkruiden, daar zit wat kaneel bij en dat smaakt samen heel lekker, ongeveer 25 min
Sjoerd zei…
Zo te zien is alles goed aangekomen in Stolwijk, zal wel weer even wennen zijn.
Marthy zei…
In de Airfryer, daar was ik nooit opgekomen. Maar ik ga het proberen.
Marthy zei…
Wat inmiddels gebeurd is, Toos.
Marthy zei…
Allemaal ingrediënten waar ik gek op ben, bedankt Kris.
KnutzEls zei…
Ook weer wel heerlijk, thuis. Wij gaan morgen ook weer op huis aan, na 14 dagen Engeland. Ook weer fijn.
anja zei…
Wat een leuke verrassing voor de kleinkinderen! Toen ik de foto zag, dacht ik dat de pompoen op de eerste foto van aardewerk was, want een perfect exemplaar! En ik weet niet hoe koud het wordt in Stolwijk, maar bij ons in Drenthe was het de afgelopen nachten al erg koud, dus binnenhalen!
Emie zei…
Wat zullen de kleinkinderen blij verrast geweest zijn toen jullie daar stonden. Wat een heerlijk idee om ze te verrassen.
Marthy zei…
Ik ga goed op deze mooie pompoen letten, Anja.
Marthy zei…
Wat zijn kleinkinderen toch leuk, Emie.
Elizabeth zei…
Wat een kanjers van pompoenen! Heerlijk om weer 'thuis' te zijn... Genieten van iedereen die je lief en dierbaar is...
Fijn weer thuis Marthy!