Doorgaan naar hoofdcontent

De liefdesbrief

De titel doet een beetje zoetsappig aan maar dat is het verhaal beslist niet. Ik had even behoefte aan een wat lichter boek na een zware pil en omdat ik weinig of geen achterflappen lees begon ik aan dit boek met het idee dat het een wat romantisch boek zou zijn maar wel van  iemand die tenminste aardig kan schrijven. Dit is tenslotte een boek van de schrijfster Lucinda Riley, wereldberoemd geworden door de serie 'De zeven zussen'.

Al lezende ontdekte ik dat het een boek een thriller is, eentje vol met verrassingen. Een spannend verhaal met tegen de achtergrond het Britse Koningshuis. Ik moest vaak aan Meghan Markle denken, ool al omdat dit boek in de jaren negentig werd tegengehouden vanwege de kritiek op de Britse Monachie.

Verder vertel ik niets, lees geen achterflap en laat je verrassen.


Reacties

Sjoerd zei…
je hebt al zoveel verteld dat ik het A. heb doorgegeven...
Leuk. Ik heb net een andere van haar gelezen, ook mooi. Deze gaat op de leeslijst.
miekequilt zei…
Sinds de verhuizing ben ik weer lid van de bieb. Deze gaat op mijn lijst!
Margriet zei…
Bedankt voor de tip. Ik heb de zeven zussen allemaal gelezen toen ik met mijn gebroken enkel zat.........
Ik ben net bekomen van de zeven zussen. Nog even wachten.
KnutzEls zei…
Die staat op mn lijstje.
Emie zei…
Met jouw aanbeveling komt ie op mijn lijstje
fotoblog zei…
bedankt voor de tip

ik heb het op mijn lijstje toegevoegd

prettige dag
Marlou zei…
ha marthy,

jaaaa... ik heb alle zussenboeken gelezen.
Ben fan van Lucinda Riley...
Dus... deze ga ik ook lezen, zeker weten...

groetjes!