Doorgaan naar hoofdcontent

Leve het leven

We zijn weer op de Nederlandse basis en er is nog weinig veranderd, zelfs de Stolwijkse kerktoren staat nog steeds scheef 😊. Het was zaterdag een lange dag rijden want ook al lijkt Bretagne het noorden van Frankrijk, we moesten toch duizend kilometer overbruggen. Maar het was het alleszins waard, we hebben een prachtige week daar gehad. 

Gisteren regende het hier nagenoeg de hele dag, niet erg, zo kon ik op mijn gemak wat tassen en dozen leegruimen. De eerste was is al gedraaid en ik pak straks mijn boodschappenkar en ga wat Stolwijkse winkeliers begroeten. De agenda begint al weer vol te stromen, gewone dingen zoals naar de kapper en een bezoekje aan de reumatoloog . Maar er staan ook al wat leuke dingen in en de eerste is aankomend weekend al. Leve het leven!

Reacties

Bertiebo zei…
Ja op die afstand hebben wij ons ook eens verkeken!!! Vast ook weer fijn om hier te zijn, toch?
Marthy zei…
Zonder meer, al was het alleen maar om dichter bij kinderen en kleinkinderen te zijn.
Ik vond de afstand naar Normandië al tegenvallen, maar achteraf gezien ook zeer zeker de moeite waard
Sjoerd zei…
Leef het leven, een instelling waar ik helemaal achter sta. Welkom in Nederland...
KnutzEls zei…
Er is altijd wel iets leuks in het verschiet. Bretagne is ver, maar ongelofelijk mooi.
In de weer zei…
Welkom weer thuis en gewoon verder met het leven vieren Marthy !
Andersom vinden de kinderen en kleinkinderen dat vast ook weer fijn!!
Emie zei…
Goed uitgangspunt Marthy. Fijne tijd in NL gewenst en volgend weekend weer iets leuks op de agenda om je op te verheugen.
Janny zei…
Ja, een lange reis, maar gelukkig weer goed verlopen. En in Nederland zullen jullie vast ook weer mooie dingen beleven.
Goed motto Marthy, geniet ervan weer hier in ons koude kikkerlandje!
miekequilt zei…
Welkom terug. Ik heb weer genoten van jullie Franse avonturen.
Margriet zei…
Ik denk dat het nu de winter er aan komt , het ook weer fijn is thuis in Nederland te zijn en de [klein]kinderen weer vaker in levende lijve te zien.Bedankt voor een seizoen mooie blogs uit Frankrijk! Ik vind het nog steeds jammer dat wij er zo kort waren, maar Ben zijn gezondheid gaat nog steeds niet lekker, al vier maal bij de reumatoloog geweest en puncties etc gehad........
Marlou zei…
Jaaa... vive la vie!
Edward McDunn zei…
Fijn dat jullie zo hebben genoten, dan kan je er weer even tegen hè?
Marthy zei…
Wat vervelend voor Ben, wens hem sterkte!
Elizabeth zei…
Ja, dat is ook weer genieten! En wat heerlijk om weer bij de kinderen en kleinkinderen te zijn!
Onliemie zei…
De zomer is voorbij gevlogen, ik heb zoveel van je blogs gemist door al dat "drukdrukdruk" hier. Ik ga snel eens moeten bijlezen. Intussen zijn jullie alweer in Nederland. Ik lees net bij Betty dat jullie het komende weekend België onveilig komen maken. ;-) Ik ben benieuwd naar welke stad jullie trekken?
Marthy zei…
Fijn weer van je te horen, Kris. Blijven lezen, dan kom je er vanzelf achter welke stad het is, haha.