Doorgaan naar hoofdcontent

Polderbos

Was ik woensdag nog te slap om tien stappen te zetten, gisteren ging het al een stuk beter en ik vond dat ik er 's middags na een tukje eens uit moest, genoeg binnen gezeten. Bovenkerk vond ik nog net een beetje te ver en daar staan geen banken maar vlak achter ons appartementengebouw ligt de Hennepakkers, een soort aangelegd polderbos. Daar staan banken genoeg zodat ik onderweg even uit kon rusten. 

Poeh, dit klinkt wel erg oudevrouwenachtig hè. 

Ja, het was natuurlijk schitterend weer en dan die zon tussen die bomen, sprookjesachtig.

En ook dit doet de zon, zulke prachtige reflecties op het water. Vooral bij knotwilgen werkt dit goed.


We kijken hier polder Bilwijk in met daarachter het riviertje de Vlist.

Tot mijn verassing stonder er nieuwe speelwerktuigen in de Hennepakkers. De vorige in dezelfde uitvoering waren in slechte staat. Mooi dat de gemeente hier nog een potje voor had.

Ik hou van alle jaargetijden maar het voor- en najaar hebben toch mijn voorkeur en dat heeft voornamelijk met de kleuren van de natuur te maken.

En die mooie kleuren zag ik weer terug op het water. 

Reacties

Bertiebo zei…
Ha, nou die oude vrouw maakt nog prachtige foto's en je bent hartstikke stoer dat je gewoon gaat!!!!!
Prachtige spiegelingen zeg! Dat slappe gevoel herken ik en ik had dezelfde gedachte bij dat mooie weer. Het zonnetje doet een mens goed, toch?
In de weer zei…
Ach Marthy, dat “oude vrouwtje” is wel verstandig bezig.
Lekker even naar buiten en kunnen gaan zitten als het nodig is.
Super goed van je !
KnutzEls zei…
Die bankjes staan er ook om te genieten, oud of jong.
Wat heerlijk dat je zo dicht bij husi er even uit kunt, als je een mindere dag hebt.
Emie zei…
Wat een kleurenpracht, daar knapt een mens een beetje van op.
Prachtig, die kleuren!
Sjoerd zei…
Mooi toch, daar wil je toch voor naar buiten.
Edward McDunn zei…
Mooi die herfstkleuren hè?
fijn dat het weer beter gaat, met onderweg even rusten, iets niets mis hoor.
Margriet zei…
Jammer dat je nog zo tobt, maar even zitten is ook heerlijk met het mooie herfstweer.Genieten toch! Ik doe dat ook nog steeds, mijn operatie is nog steeds niet gedaan door de toename van de corona cijfers........Gelukkig hoef je hier geen vakantiewoning bij te houden☺
miekequilt zei…
Nou, oud vrouwtje, ik vind je nog behoorlijk actief hoor. Gelukkig dat je je beter voelt, hopelijk zet dat door.
Fijn weekend!
Els zei…
Bedankt voor al die prachtige foto's, dat doet een mens toch goed! Ik vind jou geweldig, mijn petje af voor je !
Fijn dat je het gelukt is om buiten van het heerlijke weer en de mooie herfstkleuren te kunnen genieten! x